پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro P1102 Laser Printer در یک نگاه

اگر به دنبال یک پرینتر ساده و ارزان ولی کیفیت فوق العاده‎ هستید، HP LaserJet Pro P1102 یک گزینه ایده آل برای شما است. شرکت اچ پی برندی برتر در میان تولید کنندگان پرینتر بوده و پرینتر HP LaserJet Pro P1102 یکی از بهترین پرینترهای لیزری ارائه شده توسط این شرکت است. این پرینتر دارای سرعت چاپ (PPM) بالا و بهترین کیفیت چاپ است. اندازه آن کوچک و نه چندان جا گیر و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. مشکل گرم شدن ندارد و خروجی روزانه آن بسیار خوب است.

کار با HP LaserJet Pro P1102 بسیار ساده است و بدون اسکنر، ADF یا سینی کاغذ دیگری است. این پرینتر می‎تواند کاغذها را به صورت اتوماتیک و همچنین به صورت دستی چاپ کند. شما قادرید با استفاده از کابل USB پرینتر را به کامپیوتر یا لپتاپ متصل کنید. این دستگاه بسیار سبک است و به راحتی جا به جا می شود.

مشخصات فنی

طراحی: یکی از ساده ترین طرح ها در میان پرینتر ها متعلق به HP LaserJet Pro P1102 است. حتی می توان گفت که ظاهر آن شبیه به یک دستگاه توستر به نظر می‎رسد: رنگ خاکستری، جعبه ای و کمی برآمدگی ‎در بخش عقب. با توجه به ابعاد فوق‎العاده جمع و جور آن (4 x 23.8 x 19.6 سانتی متر)، می‎توان آن را به راحتی بر روی سایر سطوح رومیزی قرار داد. به این ترتیب فضای کافی برای قرار دادن اسکنر و سایر تجهیزات دیگر در اختیارتان قرار خواهد داد.

کاغذها در سینی ورودی جلویی بارگذاری می‎شوند. این سینی می‎تواند تا 150 برگ کاغذ را نگه دارد. پرینتها همانطور که متداول است از بالای دستگاه بیرون می‎آیند. همچنین این پرینتر  دارای چهار پایه لاستیکی جداگانه است که مانع از عقب و جلو رفتن پرینتر روی میز است. این مدل صرفا به رنگ خاکستری تولید شده است.

کیفیت چاپ

پرینتر LaserJet Pro P1102 قادر به چاپ اسناد سیاه و سفید بسیار واضح و بدون لک با وضوح 600 x 600 dpi (نقطه در اینچ) است. این دستگاه، سند مورد نظر شما را فارغ از اینکه متن باشد یا گرافیک، با بهترین کیفیت بیرون می‎دهد.
سرعت چاپ: سرعت چاپ آن حداکثر ۱۸ صفحه در دقیقه است. صفحه اول در عرض ۸.۵ ثانیه بیرون می‎آید. چرخه کار ماهانه آن حدود ۵۰۰۰ صفحه بوده و حجم کار توصیه شده برای آن بین ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ صفحه در ماه است.

هزینه ها

کارتریجهای HP LaserJet CE285A Black اصلی که برای این پرینتر توصیه شده، بسیار گران قیمت هستند و تنها حدود 1600 صفحه خروجی دارند. اما تونرهای ارزان قیمت تر در دسترس هستند و ظرفیتی در حدود 6000 صفحه دارند. گزینه ای بسیار بهینه برای صرفه جویی در هزینه‎ های شما.

سهولت کاربری: کار با سیستم عامل این پرینتر اچ پی بسیار آسان است و دکمه ها و کلیدهای زیادی ندارد. اگر برای کاربرد شخصی و خانگی خود قصد خرید این دستگاه را دارید، ممکن است کارتریج تونر آن چندین ماه دوام داشته باشد. لذا معضل چندانی برای تعویض کارتریج نخواهید داشت.

توضیحات بیشتر

اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که HP LaserJet Pro P1102 یک پرینتر تک رنگ بوده و نمی‎تواند برای چاپ رنگی مورد استفاده قرار گیرد. این پرینتر اتصال وایرلس و یا قابلیت اتصال به گوشی‎ های هوشمند را فراهم نمی‎کند. چاپ دو طرفه به وسیله آن کمی ‎سخت است: شما باید به طور دستی صفحات را برگردانید و این کار کمی با دردسر همراه است. این پرینتر راه حلهایی جهت مدیریت پیشرفته امنیتی برای محیط چاپتان فراهم می‎کند که با نیازهای متغیر نیز سازگار است. قدرت برق مورد استفاده آن، بین 115 تا 240 ولت است.

برند اچ پی مدل دیگری از این پرینتر را با نام HP LaserJet Pro P1102W ارائه کرده که دارای قابلیت اتصال WIFI است.


برای خرید این کالا اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.