نقد و بررسی لپ تاپ لنوو مدل t450s سری تینک پد

لپ‌تاپ‌های سری  ThinkPad لنوو به خوش‌ساخت بودن و دوام  بالا شهرت دارند و استحکام و کارایی از ویژگی های کلیدی آنهاست. همچنین این سری از لپ‌تاپ‌های برند لنوو از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و کاربران مختلف می‌توانند بسته به فاکتورهای موردنظر خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

لپ تاپ لنوو تینک پد T450s عضو لپ تاپ های نسل پنجم از خانواده ی محبوب ThinkPad می باشد که در سال 2015 بصورت جهانی عرضه شده است. همانطور که میدانید، حرف S در آخر لپ تاپ های لنوو مخفف Slim است که بدین معناست T450s نسبت به مدل پایه خود یعنی T450، نازک تر و ظریفتر می باشد. در ادامه به بررسی این لپ تاپ خوش ساخت خواهیم پرداخت.

لنوو تینک پد گناوه


برای اطلاع از موجودی و خرید این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید.

 یکی از بهترین های سری ThinkPad لنوو لپ تاپ T450s است که از صفحه نمایش 14 اینچی با پنل TFT، وضوح 1600 در 900 پیکسل و روکش مات برخوردار است. به دلیل استفاده از صفحه‌نمایش کوچک‌تر نسبت به نمونه‌های 15.6 اینچی، بدنه این لپ‌تاپ ابعاد کوچکتری داشته و کمتر از یک کیلو و 600 گرم هم وزن دارد که کار را برای جابجایی دائمی کمی آسانتر می‌کنند. طبق رسم همیشگی سری ThinkPad، بدنه این مدل از پلاستیک فشرده باکیفیت ساخته شده که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. کیبورد سری AccuType مخصوص لنوو با همان کلید Trackball قرمز رنگ معروف به همراه تاچ‌پد مخصوص سری ThinkPad هم بسیار کاربردی و باکیفیت هستند و می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی با این کیبورد تایپ کرد.

 

 

 پورت‌های موجود روی این مدل متنوع و کامل‌اند اما کمی هم با نمونه‌های معمول متفاوت هستند. پورت‌های USB 3.0، پورت LAN، VGA و کارت‌خوان این مجموعه را تشکیل می‌دهند، اما پورت معمول HDMI با یک mini DisplayPort جایگزین شده که کیفیت خروجی تصویر بالاتری دارد، ولی باید مطمئن باشید که مانیتور یا تلویزیون شما از این نوع خروجی پشتیبانی کند. درایو نوری هم روی لبه‌های این لپ‌تاپ وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد لنوو این کانفیگ را از لحاظ سخت‌افزاری برای آن دسته از افرادی تولید کرده که نیاز به توان محاسباتی بالا دارند، اما از طرفی کار گرافیکی با لپ‌تاپ خود انجام نمی‌دهند. چراکه این مدل مجهز به پردازنده مرکزی Core i7 5600U اینتل به همراه 8 گیگابایت رم است؛ درحالیکه پردازشگر گرافیکی مجزا برای آن درنظر گرفته نشده و به همان پردازشگر آنبرد HD 5500 اینتل بسنده شده است. میزان حافظه داخلی هم یک ترابایت است که برای ذخیره حجم بالایی از اطلاعات و نصب نرم‌افزارها، فضای کافی را دارد. باتری لیتیوم-یونی این لپ‌تاپ که ظرفیت 95 وات‌ساعت دارد، به گفته خود شرکت لنوو در شرایط معمول کاری بیش از 15 ساعت شارژ را نگه می‌دارد که عملکردی بسیار عالی محسوب می‌شود.

درمجموع لپ تاپ لنوو ThinkPad T450s یک لپ‌تاپ خوش‌ساخت و خوب برای کابری‌های روزمره و محاسباتی بوده و می‌تواند تا مدت‌ها برای شما کار کند. 

نوشته های مرتبط

1 نظر در “نقد و بررسی لپ تاپ لنوو t450s

  1. کمال گفت:

    من این لپ تاپ را می خواهم بخرم . از عکس های آن خوشم اومد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.